Rumah Kelab Pertubuhan Generasi Digital Malaysia (PGDM) kini dibuka

Rumah Kelab Pertubuhan Generasi Digital Malaysia (PGDM) kini dibuka
Pertubuhan Generasi Digital Malaysia (PGDM) mengumumkan Pembukaan Rumah Kelab PGDM Kajang, Selangor D.E




Salam Korang!
Bamziaf baru baru ini hadir untuk Majlis Pelancaran Rumah Kelab oleh Pertubuhan Generasi Digital Malaysia (PGDM) yang terletak di No 503, Jalan Matahari Senyum, Kajang Country Heights. 
Fasiliti baru ini akan menyediakan tempat yang selesa dan serba guna untuk ahli merancang, mengatur, dan menjalankan aktiviti yang memberi manfaat kepada komuniti perniagaan dan masyarakat umum. Inisiatif ini selaras dengan misi PGDM untuk memupuk masyarakat yang didigitalisasikan dan berkesedaran, sambil berusaha untuk mengembangkan ekonomi digital Malaysia di peringkat global.


Sejak penubuhannya, PGDM telah beroperasi dengan dana yang dijana secara dalaman, 
berusaha tanpa henti untuk mencipta dan meneroka peluang perniagaan dalam sektor asset dan 
produk digital. Walaupun dengan sumber yang terhad, organisasi ini telah membuat 
sumbangan yang ketara kepada masyarakat.

Dengan perancangan struktur yang teliti dan pemasaran strategik, PGDM bersedia untuk melancarkan program yang meningkatkan pendapatan dan pulangan untuk ahli-ahlinya, memastikan kelangsungan operasi dan sokongan terhadap objektif, visi, dan misinya.

 

Komuniti perniagaan dalam aset dan produk digital, yang dianjurkan oleh PGDM, 
akan memberi tumpuan kepada meningkatkan kesedaran dan menyediakan pendidikan tentang 
peluang pendapatan yang sah dalam bidang digital, untuk membezakan dan mengelakkan mereka 
dari kerugian yang tidak terjangka.

 
PGDM juga mencari sokongan dari geran kerajaan dan swasta serta 
penaja untuk melanjutkan program dan tujuan mereka.

Dalam lanskap global masa kini, ekonomi digital telah menjadi cara hidup. Untuk memenuhi permintaan sistem pasaran dalam talian yang kukuh yang mampu menyokong ekonomi yang mandiri, PGDM bertujuan membina komuniti besar yang terlibat dalam pelbagai aktiviti merentas rantaian bekalan dan permintaan. Ini akan melibatkan pembentukan konsortium segmen pasaran, disokong oleh sumber dan pengguna multinasional global.


Dengan anggaran 500,000 ahli bersekutu dari rakan strategik di Malaysia, Indonesia, Bangladesh, Sri Lanka, Pakistan, dan Nepal, PGDM dijangka memberi impak yang ketara kepada ekonomi gig, suatu visi yang disokong oleh Kerajaan Malaysia.

PGDM berharap sokongan daripada komuniti global seiring mereka bergerak maju dengan aktiviti perniagaan komuniti mereka ini.

















Post a Comment

0 Comments